- sluta aldrig kämpa, de kan va värt all pina

Ville bara visa hur ren min spegel är :)

 

Lovade mig själv att lägga bloggen åt sidan innan mina skolarbeten är klara, men jag har kommit en bra bit på vägen och känner mig stolt över dagens plugg medans vi har en lååång håltimme!! Gjort klart hemprovet i religion, skrivit lite på projektarbetet och börjat på en svenska uppgift :)

 

Tänker inte göra så min blogg ser urtråkig ut med en massa inlägg om skolan så tänkte säga att jag fått låna en lägenhet av mormor som är utomlands, som jag och min pojkvän ska bo i några veckor för att se om vi klarar att vara självständiga och kan säga att de redan går huuuur bra som helst!Ska även sätta igång och hårdträna de sista innan sommaren nu, känner att de behövs ;)

2012-04-10 @ 11:53:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0