13.43

Ont i huvudet, sitter ändå kvar i skolan för att vara med på den sista lektionen som börjar 14.35. Fattar egentligen inte hur jag orkar, slutade vid 12 så nu har jag suttit på en och samma stol i snart 2 timmar! får stå ut en timme till helt enkelt, för efter skolan ska jag möta upp alma: :)

 

Ska bli skönt att komma hem sen iallafall! Tror jag ska övningköra lite för måste ändå köpa nytt däck till cykeln för ska cykla en hel del nu i sommar! Ska även cykla till alma och hon till mig, får se hur det går, hoppas jag lyckas, för det är trots allt en bra bit att cykla! Aja har inget mer att skriva, ville bara få tiden att gå lite fortare genom att skriva lite :)

PUSS

2011-05-03 @ 13:43:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0