vår!

Hoppas fan på att detta vädret håller nu framöver. Det räcker med snö! har vart en underbar dag idag och till frukost blev det våfflor med sylt och grädde. Fick sitta på terassen och steka :) Har sedan pluggat lite, blir genast mycket lättare när man inte blir distraherad av datorn! sedan har saibina och angelica vart här. Det blev att kolla på filmen "Honey" med lite sött till :) Har även funderat på att börja dansa. Antingen hiphop eller street. Verkar askul. dessutom måste jag röra på mig lite, så det passar ju bra.
Söndag idag och måndag imorgon, blä.. Måste duscha innan jag somnar. Fast först ska jag dricka vatten, om det nu är så intressant att veta, är jättetörstig.. pusshej!
'
2011-03-20 @ 20:40:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0