störande

Tror inte jag kommer kunna somna inatt. Det blåser förfärligt mycket ute och på min balkong har vi ett plasttak som guppar och och ner så det låter som om någon hoppar på det! Inget fint ljud. Plus att jag måste göra klart det där sjukt jobbiga manuset. Den kursen är dessutom slut någon gång i veckan tror jag så det ser ju inte så himla bra ut.
Dagens humör har ju vart lite konstig. Har vart både lättirriterad och totalt flummig. Kan bero på låg sockerhalt!
Så efter skolan gick jag och sabina till ica och köpte chips och choklad. Kanske inte va en så bra ide. Så jag ska försöka hålla mig borta från sånt ett tag nu och dricka mycket vatten och detta SKA funka nu. Träning två gånger i veckan för att komma i form. Nu ska jag plugga (om jag orkar) och sen ska jag försöka sova :o
natti ;*
2011-03-07 @ 23:41:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0