söndag igen

Tiden så så hiimla snabbt, denna veckan har gått hur snabbt som helst och helgen med, känns som jag inte hunnit göra någonting! Har egentligen inte gjort nått speciellt igår, va hemma med lite sällskap bara. Sedan gick jag till sabina och där hade dom stängt av internet så jag dog utan datan typ. Men nu är jag hemma och det är söndag igen! hatar verkligen söndagar, händer absolut ingenting då. tror jag ska köpa mig en påse polly och börja plugga. Går så mycket lättare när man äter något.

Och så har man vridit fram klockan 1 timme men det känns verkligen inte som att våren är på väg! idag blåser det överdrivet mycket. Ingen sol heller. Känns som vinter fast utan snö.

 

haha fail när sabina slingade mitt hår med blond färg, vill ha den färgen i hela mitt hår istället. Så kanske ska färga nån gång i veckan, eller vad säger ni ?

2011-03-27 @ 14:03:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0