love is complicated

Hade fortfarande lite ont i huvudet idag. Kan vara för jag skrattat för mycket?

Jag har vart så himla hungrig hela dagen. Fattar inte vad som händer med mig. Är ganska så irriterad på allt just nu, vet inte vart jag ska ta vägen. Men längtar iallafall till helgen för då kommer min Alma hit och sen blir det fest. Då ska jag bara slappna av och ha så jävla kul!

 

 

Har också fått ig varning på rörlig bild.. Det sög ju lite.

Fick värsta utbrottet så jag satte mig med datan och skrev manuset, fort som fan. Nu har jag skrivot två sidor och en till återstår. Detta klarar jag, yes!

 

 

Det blev en kycklingsallad..

Och från detta till....

 

FRUKTSALLAD! TACK MAMMA :)

 


2011-03-02 @ 19:02:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0