it's crazy

Okej min dag då. Kom till skolan, hade bara idrott. Gick till Pernilla för att göra det vi alltid gör (nämner det inte!). Kom hem vid ungefär halv 5. Fixade mig lite för att sedan dra iväg på bussen igen med Sabina. Det blev fail.. som vanligt. Vi gick till ug och gick direkt till datorerna. Så typiskt. Fick korv med mos där med :) Vi åkte sedan med bussen till margretelund till några typer :) sen fick vi skjuts tillbaka till ug. Fick oss en liten promenad till margretelund ännu en gång. Allt ser ju likadant ut där. Vi gick ju runt hela tiden. Tror det va sista gången jag försökte hitta vattentornet där iallafall. Nu sitter jag i min jättesköna säng med musiken på och bara längtar efter lite sömn. Kanske inte så lätt att sova när taket fortfarande bankar som en galning utanför :)

 

Sto te samo nemogu izbrisati iz mojih misli, mislim samo na tebe i hocu da se vratis meni. Da stobom budem i da samo zaboravim sve sto se desava okolo nas. ovako nisam stretna vjeruj mi.

 

haha i hissen. FRÄÄSCHH spegel.

2011-03-12 @ 01:43:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: you know

Blev spegeln renare efter att ni hade slickat på den? :)

Borde ha en bildtext där det står på första bilden:

Innan

o den andra:

Efter

Haha :)

2011-03-15 @ 23:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0