i'm falling to pieces

Nu är jag stolt som har gjort klart manuset! Känns helt underbart att inte behöva tänka på det nått mera. Har inte Har vart ganska stressigt idag faktiskt. Slutade skolan två och sen gjorde jag matteprov. Gick väl sådär. Hoppas på ett g iallafall. Kom hem från skolan vad 5. Sen direkt skulle jag till friskis. Det va inte så jobbigt denna gången. Blev inte tillräckligt trött. Men iallafall det är torsdag imorgon , och sen är det helg. Har lite fullt upp hela helgen så det längtar jag efter! Nu måste jag sova för ska upp 6 imorgon. PUSS.
Efter friskis.
Just nu.

Redo att stänga av datorn och lägga sig. mmmmmm. natti

2011-03-09 @ 23:41:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0