if he were away

Är hemma och gör ingenting, dör av tråkighet, svär. Finns ju fan ingen som ens hör av sig. Snart kommer sabina hem så kanske drar till henne eller nått innan jag ruttnar i min säng!

Har gjort klart två uppgifter ur samhäll, och orkar verkligen inte göra en till. Har prov snart också så måste plugga ännu mer! Nej nu måste det verkligen hända någonting. Det är fredag och jag sitter hemma. Har inte hänt på länge ska jag säga. Man får hoppas att inte lördagen blir lika död som idag. Nu ska jag nog bara sitta här och ha på hög musik och bara njuta av ledigheten :) puss.

 

Nytt linne, ny kort t-shirt. Det gillas :)

haha, det är barnpuder jag har i ansiktet för dom som undrar.
2011-03-25 @ 19:51:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0