i like your smile

Är på ganska konstigt humör idag faktiskt. Först hade jag planerat att åka till skövde och hämta some stuff. Sen ringen tandläkaren och jag har tydlem tid just då. Måste ringa och ändra tid för måste verkligen åka!
och imorgon ska jag till sjukgymnasten när "high school musical" är i skolan. Vet inte vad jag ska ta mig till, men vet iallafall att jag SKA festa i helgen oavsett vad som händer. Har även läst lite ur eneglska boken. Lika bra att jag inte ens tar tid och läser den för jag fattar verkligen ingenting! skönt att det snart är helg. Tycker att vardagarna går otroligt snabbt. förövrigt tycker jag att det har blivit ganska dött på facebook. Fattar inte vad som händer med folket.
2011-03-16 @ 23:16:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0