huvudvärk!

Jag är verkligen förbannad, stressad och allt det där! Måste jag bli klar med manuset som jag inte är klar med än på långa vägar. Jag måste kolla på filmen Askungen för att det ska va lättare att skriva men problemet är att internet cp:ar hela tiden och jag blir så sur för måste verkligen ta ikapp med alla skolarbeten. Tycker faktiskt det börjar gå bra med matten nu. Förstår iallafall hur man ska räkna ut allt, så vi får se hur det går på provet. Man kan ju alltid göra omprov, men jag hoppas jag inte behöver det vilken jag tror att jag kommer få göra!

 

 

Har vart hemma hela dagen idag p.g.a att jag fick ont i huvudet imorse när jag satt på bussen så skulle inte orkat hela dagen. Så jag tänkte jag kunde plugga lite hemma istället, och det har ju gått lite sådär. Fick iallafall mitt rum städat. Med musiken på högsta volym och bas till max är det superkul faktiskt!

Känns så skönt också att få tvätta bort sminket och sätta upp håret. Man känner sig så mycket fräschare :)

Har tänkt på en sak. Alltid när jag är i skolan blir jag jättehungerig med en gång när jag kommer dit och köper en fralla. Men när jag är hemma blir jag inte nått hungrig. Liksom idag har jag bara ätit en macka och ett glas mjölk till frukost, sen en yoghurt och klockan är redan 14.00. Kanske lika bra jag tvingar i mig lite mat innan jag blir sjuk, haha. Puss!

 

2011-03-01 @ 13:57:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0