ajj!

Har så hilma ont i min tand! kan inte äta eller dircka.. Måste gå till tandläkaren så snart som möjligt, och jag HATAR verkligen att gå dit. Tror jag måste rotfylla tanden. Iallafall över till dagens. Måndag idag som alltid är det man minst ser fram emot efter helgen. Överlevde skoldagen iallafall. Har börjat med fotografiskt bild B, samt rörlig bild B. Kommer bli tufft!

Kom hem efter skolan och fick stressa på mig träningskläderna och åka iväg till friskis, men så smarta som jag och mamma är så tog vi fel på en halvtimme så vi fick åka tillbaka.

 

Sen fick jag reda på att en kille (som står mig rätt nära) planerat att sno min mobil. Han hade tydligen sagt till min systers kille (typ) att han skulle ta den ifrån mig och ge honom den. Smart kille där!

Fyfan vad falska människor kan vara!


2011-03-14 @ 20:47:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0