mina tankar och åsikter

Jag MÅSTE verkligen börja sola solarium. Eller dra till nått varmt ställe skulle jag helst föredra. Nej men jag har blivit blek :( verkligen inte kul när jag vet att innan var jag typ hur brun som helst utan smink ens. Men man får helt enkelt bara invänta sommaren som aldrig kommer!

Idag har det faktiskt gått ganska bra i skolan, kom igång med mitt manus som ska vara minst 3 sidor lång. Har inte kommit till hälften än men det går framåt ialla fall! Ska nog snart börja öva in glosorna till engelskan. blöööö.
Just nu är jag hur trött som helst. Friskis tog livet av mig, det va verkligen de jobbigaste på länge. Är i behov att nått sött nu igen. Tycker jag har klarat mig bra utan sötsaker ett litet tag nu. Men man måste kämpa för att må sitt mål!
Sitter nu i sängen med ett fat fullt med frukt som jag ska äta medans jag kollar på film! puss.
2011-01-26 @ 20:33:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0