I'll make you mine!

Första inlägget, känner mig stolt som äntligen fått lite tid att skriva. Söndag idag vilken betyder sitta hemma, tråka, duscha & plugga ! Känner mig allderles för trött för att lyfta mig upp ur sängen just nu. Inatt snackade jag i tele med sötnosen i över en timme, från 03.00-04.20 typ... Så inte så konstigt att jag är trött nu, sov till och med 2 timmar förut och missade filmen jag hade börjat kolla på!
På dagen åkte jag och pappa runt i "storstaden". fick för första gången köra runt på vägarna lagligt. De gick asbra! Mycket beröm av pappa fick jag, så snart blir jag redo att köra på vägen till Lidköping! De ser jag fram emot.
Nu ska jag ta och äta något. Inte ätit nått sen 1 typ .. måste försöka börja äta regelbundet nu när jag har lovat mig själv att träna hårt på gymmet & även friskis :) HAARD WORK WORK! men nu ska jag äta, duscha sen sätta igång en film om jag orkar.
puss!
2011-01-23 @ 21:13:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0