Galet..

Känner mig så stolt nu när jag "slängde" allt som blev över från gårdagen. Har betsämt mig att vara nyttig i några månader så får se hur det går.
Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag , kom hem runt 2 och sen gick jag till mormor för att se hur hon mår, för hon opererade handen igår nämligen. Åt en apelsin, snackade lite sen gick jag hem igen. Här hemma händer det ingenting , blir att sitta och nörda framför datan hela kvällen/natten! Får även ladda ner lite filmer att kolla på om jag orkar, eller om de finns nått socialt folk nånstans vilket jag tvivlar på.. Tror jag senare ska ta och göra en fruktsallad, känns bra :)
Måste tillägga att jag behöver nya kläder , så imorgon drar hela familjen till trollhättan för att shoppa loss. De gillas!
Slut på ord nu. Puss :)




Igår var vi jättesugna på en massa sötsaker...

Idag så ångrade vi att vi köpte allt.. så vi bestämde oss att träna lite...

2011-01-29 @ 17:41:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0