That I just want you to know

Jag har insett att min senaste kyss - är något jag saknar
Jag saknar - sommaren!
Jag pratar - om helt konstiga saker som inte ens har något med det man pratar om att göra.
Jag skrattar - oftast åt nått som vart kul typ dagen innan. Men annars åt djur på tv ;o 
Jag tycker om - folk som är lik mig i sättet och som accepterar mig för den jag är.
Jag avskyr när folk - Som skryter och tror att dom har all makt. 
Mina närmaste vänner är - några som jag verkligen inte vill förlora!
Min första vän hette - kommer inte ihåg? Men en som jag känns sen jag var jätteliten är Ema.
Kärlek är - När man inte kan va utan varandra. när man saknar personen varje sekund. Kärlek är en helt underbar känsla  
Min favoritfilm är - Street dance 3D, Step up, mest dansfilmer. 
När jag borstar tänderna - så kollar jag mig själv i spegeln och tänker på en del saker.
När jag lagar mat - har jag alltid på musik för att det ska gå lättare. 
Jag är rädd för - framtiden.. jobb, kärleken, vänner m.m
Jag önskade - vet inte..
Den värsta känslan är - när man förväntat sig något men sedan fått dissen 
Den bästa känslan är - när man får göra det man längtat efter i evigheter.
Jag vill - ha sommar och bli brun! 
Jag är bäst på - att glömma saker. Ibland kan jag till och med glömma varför ett bråk starade.  
Jag kommer alltid att vara - bortskämd. När det gäller pengar får jag det mesta av föräldrarna. 
Det finaste som finns - Är när personer du verkligen gillar gör oförberedda tjänster eller små överraskningar för dig.
I sommar - ska jag troligtvis sommarjobba, ta det lugnt med vännerna och utnyttja solen så mycket som det bara går!
Sist jag grät var - för några dagar sedan.
Jag kan - Inte leva utan facebook.
Min mobiltelefon är - med mig dygnet runt.
När jag vaknar på morgonen - vill jag bara somna om igen!
Innan jag somnar - stänger jag av datan och ligger och tänker en stund
Just nu tänker jag på att - det snart är helg och att alla skolarbeten kommer gå skit.
Bebisar är - söta när dom inte skriker
Det fulaste som finns är - Streetskor, "Hiphop keps", gummistövlar, löshår samt manchester byxor m.m.
Jag har aldrig - Rökt, och kommer aldrig göra det heller.
Idag har jag - sovit, åkt till skolan, hatat snön.
På gymnasiet - har jag förädrats helt, börjat om på nytt helt enkelt!
Jag vill verkligen - att folk ska tycka om mig för den jag är.
2011-02-10 @ 20:08:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0