Stolt

Är väldigt imponerad på mig själv. Har bara ätit två måltider på hela dagen! fast kan bero på att jag lämnade mina pengar hemma så jag inte skulle köpa en massa onödiga saker i skolan. Åt ingen frukost imorse heller så jag bara längtade efter mat i skolan! missade två lektioner idag vilket inte var så bra. Trodde vi hade rast när vi egentligen hade rörlig bild, och kom på det när det bara var 10 minuter kvar på lektionen. Så det var ju inte så smart.
Just nu längtar jag bara efter att få träna och komma i form för en gångs skull. Träna bort allt onyttigt man ätit. Funderar på att börja jogga på morgnarna. Men nu sitter jag och lyssnar på musik (som alltid), mätt och belåten och äter en apelsin. Jag bara älskar apelsin! Har verkligen blivit som godis för mig, men det är bra. Känner mig riktigt hälsosam just nu måste jag säga! Snart ska jag plugga matte, när jag orkar. Puss!
2011-02-08 @ 20:24:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0