I will be strong, even if it all goes wrong

Nu är lovet slut och dags för skolan och plugga! Skrev på eneglskan som skulle vart inne i tisdags så ligger ju lite efter. Har även vart ute och joggat idag, och jag vet inte vad som fick mig på den iden. Tror jag va lite för speedad för att sitta inne. Lovet gick rätt fort, som jag trodde det skulle göra. Men har iallafall fått uppleva en massa och bara gjort det jag viljat göra. Dock har jag inte festat som jag vart så taggad på! Men får helt enkelt köra på det i helgen som kommer :)
Fick se älgen som jag velat se ända sen dom börja snacka om att den finns i kvänum. I min trädgård också!
Fyfan för dom som vill skjuta den.. Tycker den borde få leva precis som alla andra!
<3
2011-02-20 @ 23:20:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0