dont lose control

Skoldagen har gått rätt så segt idag. Som vanligt fick vi inte så mycket gjort. Men har ialla fall börjat skriva på mitt CV. Ska nämligen söka sommarjobb. Kommer kännas hur gött som helst att tjäna egna pengar. Sen så kanske jag ska skaffa lägenhet i stan för att slippa åka buss varje dag, så det ser jag verkligen fram emot. Jag måste verkligen sluta äta en massa sötsaker. Gick med pernilla idag för att fota, men de fanns ju inga bygggubbar så vi kolla lite affärer. Gick förbi hemköp och kunde inte motstå att gå in och köpa "lite" godis. Men jag känner mig faktiskt duktig som gav bort allt till syster igen!

Nej men nu blir det att lugga lite matte som jag ligger efter i ganska rejält, och sätta mig på träningscykeln och träna tills svetten rinner från hela kroppen! Puss.
2011-02-03 @ 18:25:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0