when everyone is gone, you're still by my side

Förlåt för dålig uppdatering, men har verkligen inte orkat blogga. Helgen var verkligen helt galen. Tappande bort min mobil t.ex. Inte så smart. Så jag tror inte jag kommer få tillbaka den för någon har antagligen tagit den. Dålig stil! Så nu har jag varken mobil eller simkort. Det var heller inte min mobil utan min systers. Fan..

 

Idag är det iaf söndag och en rätt seg dag som alltid. Spenderade natten i lägenheten med min syster och hennes kompis. Trevligt :) Hoppas på samma sak nästa helg med fast med fler folk. Har även tagit tag i pluggandet så har pluggat lite inför samhällsprovet (som jag inte fattar något av).

Rätt chill att man är ledig imorgon, och på tisdag har vi inga vanliga lektioner utan vi får jobba ikapp det vi ligger efter med. Måste verkligen få något gjort då.

Känner att jag börjar bil lite trött så ska dra igång en film nu :)

PUSS

2011-04-10 @ 23:41:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0