let's go!

Härligt väder det har vart på dom senaste dagarna. Har vart hur skönt som helst att skippa skinnjackan och bara gå ut i linne & shorts! har inte bloggat på snart 1 vecka ?! vet inte vad som händer men jag glömmer av..

 

iallafall, känner att jag måste spendera mer tid ute nu än att bara vara fastklistrad framför datan. Hade ioförsig inte internet från fredag till söndag så det va skönt. Nu kör vi igång igen! haha. Slutet på lovet idag, har grillat, vart ute för det mesta, åkt longboard för första gången, haha och jag var grym :) Nu ska jag nog sova för imorgon ska jag upp tidigt till skolan! NATTI.

2011-04-26 @ 00:05:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0